Salgs og Leveringsbetingelser
Salgs og Leveringsbetingelser
Handelsbetingelsene herunder er generelle vilkår gældende for online køb og leveringer af varer på asnæsblomster.dk .
Når du køber ind på vores webshop accepterer du automatisk betingelserne nedenfor. Derfor er det en god ide at læse betingelserne grundigt igennem, inden du køber ind her.
Kontakt og Generelle oplysninger:
Drives af: Asnæs Blomster
CVR-nummer: 31834562
Adresse: Storegade 28, 4550 Asnæs
E-mail adresse: asnaesblomster@gmail.com
Telefonnummer: 25 59 89 88
Bestilling
Vi modtager bestillinger og sender blomster hver dag. Dette betyder at du som kunde kan bestille blomster i hverdagene, weekenderne og helligdage**.
Hvis du vil sende din blomsterhilsen til samme dag, skal bestillingerne ske senest klokken 12.30 i hverdagene og senest klokken 10.00 i weekenderne. Skulle du absolut få leveret din blomster hilsen til samme dag og være sent på det, kan du altid kontakte os på telefon, så finder vi på en løsning sammen.
Ved levering til begravelse skal tidspunkt på dagen altid oplyses. Bestillinger på bårebuketter, kranse og lignende med bånd skal afgives senest dagen før inden kl. 12.00. Bestillinger uden bånd til begravelse kl. 10.00 eller før skal afgives senest kl. 16.00 dagen før. For levering efter kl. 10.00, skal vi have din bestilling senest 3 timer før begravelsen finder sted.
Det er kundens fulde ansvar, at oplysningerne om modtageren er korrekte. Du har også muligheden for at give os besked om, hvor vi må stille din ordre hvis ikke modtager er hjemme.
**Undtaget 1.Januar og ferielukket.
(Bliver det holdt ferielukket, vil det stå informationer på siden i god tid)
Levering
Normalt leverer vi inden for kl. 18.30 i hverdagene, inden for kl. 18.00 Lørdage og inden for kl. 16.00 Søndage. Levering på bestemte tidspunkter af dagen kan ikke loves, men vi gør selvfølgelig alt hvad vi kan, for at imødekomme dine ønsker. Alle Leveringer til firmaadresser forsøges leveret inden kl. 16.00.
Af hensyn til bukettens holdbarhed, pakkes alle buketter med vådt papir i bunden, så de har noget vand at suge, i tilfælde modtager ikke er hjemme og kunden har oplyst at vi kan sætte buketten foran modtagerens hoveddør.
Under ekstreme vejrforhold kan vi ikke garantere, at din ordre vil blive leveret til den ønskede dag. Hvis vi ikke lykkes med levering af din ordre, vil ordren blive leveret snarest muligt.
Hvis modtageren ikke er hjemme
Når du som kunde afgiver en bestiller, er det dit ansvar at oplyse de korrekte oplysninger om modtageren. Du har også muligheden for at give os besked om, hvor vi må stille din ordre hvis ikke modtager er hjemme. Det kan f.eks være foran hoveddør eller hos nabo. Er det noget vi skal tage hensyn til kan du tilføje i feltet “særlige bemærkninger”. Vi er ikke ansvarlige, hvis blomstergaven bortkommer og bestillingen refunderes ikke.
Hvis modtager ikke er hjemme og du som afsender ikke gav os besked om hvor vi må stille blomstergaven, tager vi ordren med hjem. Buketten er produceret til din ordre, så den bliver ikke sat til salg. Vi sender en sms/mail, hvor modtageren anmodes om at afhente bestillingen snarest muligt i butikken eller få en ny udbringning mod betaling (for denne extra sevice beder vi om kontant betaling eller mobilpay ved levering). Derfor er det vigtigt, at den afhentes hurtigst muligt af hensyn til bukettens holdbarhed.
Vi er ikke ansvarlige, hvis buketten ikke bliver afhentet i butik, eller bedes gen-udbringning og bestillingen refunderes ikke.
Levering af ordrer til hospitaler, hoteller, firmaadresser, ankommende eller afsejlende skibe kan ikke garanteres, da det ikke altid er muligt at levere til modtageren personligt. Vi gør opmærksom på, at kunden i forvejen må acceptere at betale for en ordre, der måske ikke når frem til modtageren.
Alle priser og gebyrer er inkl. moms.
Bemærk
Ved kortbetaling hæves beløbet på leveringsdatoen.
Iflower.dk garanterer, at en blomsterhilsen leveret gennem iflower.dk er frisk ved modtagelsen, at udbringning sker på den ønskede dag og at værdien af blomsterne svarer til det bestilte. Eventuelle reklamationer skal rettes til: Asnæs Blomster, Storegade 28, 4550 Asnæs. E-mail: asnaesblomster@gmail.com En sådan reklamation skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen, og vurderingen vil i alle tilfælde bero på varens art og naturlige holdbarhed. Ifølge Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 1 jf. § 7, stk. 2, nr. 1, er der ikke fortrydelsesret på køb af varer til husholdningens løbende forbrug, herunder vin, chokolade, specialiteter og blomster.
Alle kunder modtager ved internetkøb en bekræftelse både på skærmen og via e-mail på, at ordren er modtaget. Betingelser for levering gælder som beskrevet ovenfor. Alle kontrakter indgås på dansk.
Er bestillingen til en etageejendom, eller anden ejendom, hvor det ikke er muligt at komme ind i opgangen, forsøges modtageren at kontaktes pr. telefon (-hvis du har i din bestilling oplyst modtagerens telefonnummer). Og er det hellere ikke muligt, vil det blive sendt sen sms til modtageren om informationer og bestillingen tages med tilbage til butikken.